بہاول پور ڈویژن کے تمام سرکاری امور بہاول پور میں ہی انجام دیے جائیں گے,چیف سیکرٹری

رحیم یارخان :بہاول پور:23جولائی :ایڈیشنل چیف سیکرٹری جنوبی پنجاب زاہد اختر زمان نے کہا ہے کہ جنوبی پنجاب سیکرٹریٹ کے قیام سے اس علاقہ کے تمام مسائل یہیں پرحل کیے جائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ بہاول پور ڈویژن کے تمام سرکاری امور بہاول پور میں ہی انجام دیے جائیں گے۔ ان خیالات کا اظہار انہوں نے سرکٹ ہاؤس بہاول پور میں قائم کیے گئے اپنے دفتر میں ایک اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

ایڈیشنل چیف سیکرٹری جنوبی پنجاب زاہد اختر زمان نے کہا کہ بہاول پور اور ملتان دونوں جگہوں پر ان کے دفتر ہوں گے جہاں اس علاقہ کے تمام امور حل کیے جائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ پنجاب انفرمیشن ٹیکنالوجی بورڈ کے سافٹ ویئر کی مدد سے دفاتر میں پیپرلیس (Paper less)ٹیکنالوجی کو رائج کیا جائے گا جس سے سرکاری امور میں تیزی اور شفافیت پیدا کی جائے گی

۔ انہوں نے کہا کہ 3 ماہ کے اندر لاہور سیکرٹریٹ سے جنوبی پنجاب کے تمام دفاتر اور سرکاری ریکارڈ منتقل کر کے جنوبی پنجاب سیکرٹریٹ کو مکمل فعال کر دیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ ابتدائی طور پر ہر محکمہ اپنے آنے والے افسران و سٹاف کے لیے موجود دفاتر میں نئے دفتر کا بندوبست کیا جارہا ہے تاہم کچھ محکموں کی گنجائش کے لیے فوری طور پر کرائے کی عمارتیں بھی حاصل کی جائیں گی۔

انہوں نے کہا کہ سول سیکرٹریٹ کمپلیکس اور نئے افسران و ملازمین کے لیے رہائش گاہوں کی تعمیر بھی جلد شروع کر دی جائے گی۔

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Translate »