fbpx
سوشل میڈیا

سیاہ چوہے کے خواب کی تعبیر

سیاہ چوہے کے خواب کی تعبیر

نیند کے دوران کالے چوہے کو دیکھنے سے عموما  اچھے اور بعض اوقات غربت کی طرف اشارہ ہوتا ہے ، لیکن سیاہ چوہوں سے اچھے سے برے کا زیادہ امکان ہوتا ہے۔

شادی شدہ خواتین ، سنگل اور حاملہ خواتین کے لئے ، آپ کو سیاہ ماؤس کے خواب کی وضاحت کے ساتھ ہر کام کرنا ہے۔

خواب میں سیاہ ماؤس دیکھنا حسد ، برائی اور نفرت کی موجودگی کی نشاندہی کرتا ہے جو ان کے دلوں سے جڑے ہوئے ہیں۔

سیاہ چوہے کے خواب کی تعبیر
سیاہ چوہے کے خواب کی تعبیر

اگر کوئی مریض اپنے گھر میں کالے اور سفید چوہوں کو داخل ہوتے ہوئے دیکھتا ہے تو ، یہ خدا کے حکم سے اس کی فوری بحالی کی نشاندہی کرتا ہے۔

جب کوئی شخص ایک مقام پر بہت سے سیاہ چوہوں کو دیکھتا ہے ، تو اس سے اس کی مختصر زندگی کی نشاندہی ہوتی ہے۔

جب کوئی سیاہ ماؤس کو کسی چیز کی تلاش میں دیکھتا ہے تو ، اس سے اس شخص کی طرف اشارہ ہوتا ہے جو اسے کھڑا کرنا چاہتا ہے۔
اگر کوئی شخص ماؤس کو تھامنے کے قابل ہے تو ، یہ اس کے منصوبے کی ناکامی کی نشاندہی کرتا ہے ، اور اگر وہ اسے انجام دینے میں کامیاب نہیں ہے تو ، اس سے اس کے کھڑے ہونے کی صلاحیت اور اس کے منصوبے کی کامیابی کی نشاندہی ہوتی ہے۔ ہو رہا ہے.

اگر کوئی مرد دیکھے کہ وہ چوہوں کے ایک گروہ سے کالے ماؤس کو متاثر کرتا ہے تو اس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ اس سے اس عورت پر اثر پڑتا ہے جو روٹی کم ہے اور کم معیار کی ہے ، کہ وہ فحش ہے اور وہ غیر قانونی عورت ہے۔

جب ایک انسان اپنے خواب میں دیکھتا ہے کہ وہ کالے یا سفید چوہوں کا محاصرہ کررہا ہے یا شکار کر رہا ہے اور واقعتا  ان پر پڑتا ہے تو اس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ وہ ایک عورت کو گرفتار کرے گا اور زنا کا ارتکاب کرے گا۔ کروں گا

اگر کوئی شخص چوہوں کا ایک گروہ دیکھتا ہے تو ، اس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ ان کو نقصان اور غریب کردیا جائے گا۔

 

شادی شدہ عورت کے خواب میں سیاہ ماؤس دیکھنے کی ترجمانی

ابن سیرین نے اشارہ کیا کہ ایک شادی شدہ عورت کو کالے ماؤس کے خواب میں دیکھنا اس بات کا اشارہ کرتا ہے کہ وہ ایک چالاک دشمن ہے جو اسے نقصان پہنچانا چاہتی ہے اور یہ دشمن اس کے قریب ہے۔

اگر کوئی شادی شدہ عورت کالے ماؤس کو اپنے گھر میں داخل ہوتے ہوئے دیکھتی ہے تو وہ اپنے بچوں کو متاثر کرنے کا وعدہ کرتی ہے کیونکہ کالا ماؤس عام طور پر اس بیماری کے پھیلاؤ کی نشاندہی کرتا ہے۔

اگر شادی شدہ عورت ایک بڑے کالے ماؤس کو دیکھتی ہے ، تو یہ بدعنوان خاتون کی موجودگی کی نشاندہی کرتی ہے جو خواب دیکھنے والے کی زندگی کے لئے مشہور ہے۔

اگر کسی شادی شدہ عورت نے ایک ترک شدہ جگہ پر بہت سے سیاہ چوہوں کو دیکھا تو ، اس سے اس کی مختصر زندگی اور مختصر زندگی کی نشاندہی ہوتی ہے۔
اس کے گھر کے انتظام میں بھی شائستگی کی علامت ہوسکتی ہے۔

اگر شادی شدہ عورت گندے نالے سے کالا ماؤس نکلتے ہوئے دیکھتی ہے تو ، اس سے معاش کا فقدان ظاہر ہوتا ہے۔

سیاہ ماؤس کے بارے میں شادی شدہ عورت کا نظارہ ان کی شادی شدہ زندگی میں ہونے والے اختلافات اور پریشانیوں کی نشاندہی کرتا ہے۔

اگر وہ ایک چھوٹا کالا ماؤس دیکھے اور اس سے ٹکرا جائے تو اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ اس کی زندگی میں انسان اس سے نفرت کرتا ہے اور اس سے نفرت کرتا ہے ، لیکن وہ کمزور ہے ، وہ اسے نقصان نہیں پہنچا سکتا ، اور وہ اس پر قابو پا سکتا ہے۔ لے جائے گا

سیاہ فام ماؤس دیکھ کر کسی ایک عورت کے خواب کی تعبیر

اس کے خواب میں سیاہ ماؤس دیکھ کر یہ ظاہر ہوتا ہے

اس کی زندگی میں مشکلات جیسے تعلیم ، کام اور دیگر۔
ایسا معلوم ہوتا ہے کہ وہ اپنی زندگی کی ذمہ داریوں کو نبھا سکتی ہے اور ان مسائل کو حل کر سکتی ہے جن سے وہ گزر رہے ہیں۔

حاملہ عورت کے خواب میں سیاہ ماؤس دیکھنے کی ترجمانی
کالا ماؤس بھی اس کے ارد گرد منافقت اور فریب دہانی کی نشاندہی کرتا ہے۔
بلیک ماؤس ذمہ داری اٹھانے میں اپنی نااہلی اور اس کو درپیش بہت سارے مسائل کا بھی اشارہ کرتا ہے۔
اسے اپنی زندگی کے تمام پہلوؤں میں محتاط رہنا چاہئے اور خدا کی مدد حاصل کرنا چاہئے۔

حاملہ عورت کو خواب میں سیاہ ماؤس دیکھنا منافقت اور جھوٹ کی نشاندہی کرتا ہے جو حاملہ عورت کی خصوصیات ہے۔

اگر حاملہ عورت اپنے گھر میں کئی کالے چوہوں کو دیکھتی ہے تو اس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ وہ جڑواں بچوں سے حاملہ ہے۔

جب حاملہ عورت اپنے گھر میں چوہوں کو کھیلتے ہوئے دیکھتی ہے تو ، وہ اپنے جنین کی حفاظت کرتی ہے۔

آخر میں ، خواب میں کالے ماؤس کو دیکھنا ہمیشہ برائی کی علامت نہیں ہوتا ہے ، بلکہ اس سے لمبی عمر ، صحت اور ذمہ داری لینے کی صلاحیت جیسے نیکی کا بھی حوالہ مل سکتا ہے۔

مترجم نے ابن شاہین کے خواب میں ایک ماؤس دیکھا۔

ماؤس کو ایک نظر آنے والی چہرہ والی عورت نے کھا لیا ، اور اس کا اندرونی حصہ بدصورت ہے ، اگر یہ چوہا کا رنگ نہ ہو تو وہ عورت سے منحرف نہیں ہوتا ہے۔
ابن شاہین نے اپنی تعبیر میں ماؤس کو خواب میں دیکھنے کے مختلف اشارے اور پہلوؤں کا تذکرہ کیا ہے ، اور ہم اس میں اس کا تذکرہ کرتے ہیں

گھر میں ماؤس دکھائیں۔ دیکھنے والا نے وہ کیا جو وہ کررہا تھا ، اچھ orا برا یا برا ، اور اگر اس کے رنگ مختلف تھے اور وہ کسی نئی جگہ پر تھا تو اس کی لمبائی لمبی عمر کے گرد گھومتی ہے ، اور اگر یہ کوئی اور بات ہے تو وہ اس کے خلاف ہوگا۔ اظہار اور جو دیکھے

اس کے گھر میں جنگلی چوہے ہیں ،

وہ جگہ سے ہٹ گئی ، اور اس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ چور اس جگہ میں داخل ہوئے اور اس کی جلد خراب تھی۔ جسم پر ماؤس کا نظارہ اور جس نے بھی اسے دیکھا: ایک چوہا جو اس کی ناک سے نکلا ، یا اس کے پیشاب سے نکلا ، یا مقعد سے نکلا ، جو کسی فحش عورت کی نشاندہی کرتا ہے ، اور کہتا ہے کہ اشتعال انگیز عورت اس کے اپنانے سے ہی نکلے گی۔

جو بھی دیکھتا ہے: اگر اس کا ماؤس اس کے گلے سے نکلا تو اس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ بچہ جانشین کے بغیر پیدا ہوا تھا۔ ایک چوہے کی نظر اور اسے سنگسار کردیا گیا ، اور جس نے بھی اسے دیکھا

ایک ماؤس پر اپنا ہاتھ رکھ کر اور اس کے ہاتھ میں مرنے سے ، اس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ اس کے ساتھ کچھ ہوا ہے۔ جس نے بھی اسے دیکھا: چوہے نے اسے مار ڈالا اور اسے مار ڈالا ، ایسا لگتا ہے کہ وہ کسی فحش عورت سے الگ ہو گیا تھا۔ اور جس نے بھی اسے دیکھا

اس نے ایک ماؤس کو سنگسار کیا ، ایک عورت کو زیادتی کا نشانہ بنایا ، اور اگر اس نے اسے تیر سے گولی مار دی تو اسے چھوڑ دو۔ ایک بری عورت کے طور پر ماؤس کو دیکھنے کے آثار غلط ہیں ، اور جو شخص اپنے بستر پر ماؤس دیکھتا ہے وہ بری عورت کو دکھاتا ہے۔ ماؤس کے گوشت کا نظارہ ایک بری عورت کا پیسہ تھا ، اور کہا جاتا تھا کہ ماؤس غلام ، جھوٹا ، چوہوں کا چور ، اور ایک بڑے ماؤس میں بہت ساری رقم ہے۔

اس شخص کے اختیار پر جو ابن سیرین کے پاس آیا اور کہا: میں نے ایسا دیکھا جیسے میں کسی چوہے پر اترا ہوں اور تاریخ سے باہر نکلا ہوں ، اور پھر کہا

کیا آپ حاملہ ہیں

اس نے کہا ہاں ، انہوں نے کہا یہ ٹھیک نہیں ہے ، لیکن یہ آپ کو ایک اچھا لڑکا دیتا ہے۔ چوہے مختلف نظر آتے ہیں اور کسی نے بھی اسے دیکھا: بہت سے چوہے سفید اور سیاہ ہوتے ہیں ، وہ لمبی عمر کے ساتھ حرکت میں آسکتے ہیں کیونکہ رات میں سفید ماؤس گھسیٹ لیا جاتا ہے ، اور کہا جاتا ہے کہ چوہوں بچوں کے ساتھ گھومتے ہیں۔ اور جس نے بھی اسے دیکھا

چوہے نقصان دہ کچھ کرتے ہیں ، پھر عمر اور پیسے کی کمی کی وجہ سے۔ اور جس نے بھی اسے دیکھا: چوہے کو پھندے سے پکڑ لیا ، وہ ایک مکار اور ہوشیار عورت سے شادی کرتا ہے۔

خواب میں ماؤس دیکھنا ایک فحش عورت ہے اور ایک ملعون یہودی عورت ، یہودی مرد یا پجاری کا ذکر ہے۔ چوہے کا ماؤس بہت زیادہ زندہ رہتا ہے ، لہذا جو بھی شخص اپنے گھر میں ماؤس کھیلتا دیکھتا ہے اس کے پاس بہت پیسہ ہوتا ہے ،

کیونکہ یہ صرف

Tags

متعلقہ خبریں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Translate »
Close
Close