fbpx

معلومات کے لئے حکومت نے پاک نگہبان ایپ(pak nighban app download ) کا آغاز کیا

رحیم یارخان : اسپتالوں،وینٹیلیٹروں سے متعلق معلومات کے لئے حکومت نے پاک نگہبان ایپ(pak nighban app download ) کا آغاز کیا

حکومت اور نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سنٹر نے اسپتالوں اور وینٹیلیٹروں کی دستیابی کے بارے میں معلومات فراہم کرنے کے لئے پاک نگہبان ایپ کا آغاز کیا ہے۔

اس ایپ میں پاکستان بھر میں کل 1،110 اسپتالوں کے بارے میں معلومات ہیں۔ اس میں ان اسپتالوں کی بیڈز ، وینٹیلیٹروں کی تعداد اور دیگر تمام تفصیلات فراہم کی جائیں گی۔

اس میں ان اسپتالوں میں ہنگامی جواب دہندگان اور صحت کی دیکھ بھال کرنے والے عہدیداروں کے بارے میں بھی معلومات ہوں گی۔ ہنگامی صورتحال میں ، لوگ آسانی سے ایپ کی جانچ پڑتال کرسکتے ہیں اور اسپتال جاسکتے ہیں جس میں اس وقت سہولیات میسر ہیں۔

حکام کے مطابق ، اس سے ہنگامی صورتحال میں جان بچانے میں مدد ملے گی۔ پاک نیببان کو گوگل پلے اسٹور سے ڈاؤن لوڈ کیا جاسکتا ہے۔ اسے ڈاؤن لوڈ کرنے کے لئے حکومت کی COVID-19 ویب سائٹ ، covid.gov.pk پر ایک لنک بھی دیا گیا ہے ۔

یہ پیشرفت اس وقت ہوئی جب ملک میں کورونا وائرس کے واقعات کی تعداد 8900 سے بڑھ کر 1،800 سے زیادہ ہلاکتوں کے ساتھ ہوئی۔

سندھ اور پنجاب جیسے صوبوں میں ، اسپتال اپنی زیادہ سے زیادہ صلاحیتوں کو پہنچ چکے ہیں جس کی وجہ سے مریضوں کو پریشانی کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

pak nighban app download

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Translate »