fbpx

Rapid antibody test hiv

rapid antibody test hiv

HIV-1 / HIV-2 ریپڈ سکرین

کیا اس امتحان میں دوسرے نام ہیں؟

ریپڈ ایچ آئ وی اینٹی باڈی ٹیسٹ

یہ امتحان کیا ہے؟

یہ ٹیسٹ آپ کے خون یا تھوک میں ایچ آئی وی انفیکشن کی تلاش کرتا ہے۔

ایچ آئی وی وہ وائرس ہے جو ایڈز کا سبب بنتا ہے۔ ایچ آئی وی سے متاثرہ افراد میں سے 20٪ لوگ اسے نہیں جانتے کیونکہ ان میں علامات نہیں ہوسکتی ہیں۔ ایچ آئی وی 2 شکلوں میں آتا ہے:

  • ایچ آئی وی ۔1۔ یہ قسم دنیا بھر میں پائی جاتی ہے۔

  • ایچ آئی وی 2۔ اس قسم کا بنیادی طور پر مغربی افریقہ میں پایا جاتا ہے۔ لیکن یہ امریکہ میں پھیل گیا ہے

یہ ٹیسٹ کئی ٹیسٹوں میں سے 1 ہے جو HIV انفیکشن کی تلاش میں ہے۔ ان ٹیسٹوں میں سے کچھ کو نتائج کے ل. کچھ دن لگتے ہیں۔ ریپڈ ایچ آئی وی ٹیسٹ 20 منٹ میں آپ کے نتائج دے سکتے ہیں۔ ایچ آئی وی کی جلد تشخیص کرنا ضروری ہے کیونکہ آپ جلد ہی علاج شروع کرسکتے ہیں اور دوسروں تک بھی وائرس پھیلانے سے روکنے کے لئے اقدامات کرسکتے ہیں۔

 

مجھے اس امتحان کی ضرورت کیوں ہے؟

آپ کو یہ جانچ پڑتال ہوسکتی ہے اگر آپ کا صحت کی دیکھ بھال کرنے والا یہ سمجھتا ہے کہ آپ کو ایچ آئی وی انفیکشن ہے۔ یہ ایچ آئی وی انفیکشن کی علامات اور علامات ہیں۔

  • اچانک وزن میں کمی

  • رات کو پسینہ آتا ہے یا بخار

  • انتہائی تھکاوٹ

  • سوجن لمف نوڈس

  • آپ کے منہ یا گلے میں سفید داغ

  • جاری (دائمی) اسہال

  • نمونیا

  • آپ کی جلد یا منہ میں سرخ رنگ کے داغ دار ہوجائیں

  • فراموشی

  • ذہنی دباؤ

اگر آپ کو ایچ آئی وی کا خطرہ ہے تو آپ کو یہ ٹیسٹ بھی کروا سکتا ہے۔ سی ڈی سی نے ان گروپوں کے لئے ایچ آئی وی جانچ کی سفارش کی ہے۔

  • وہ افراد جنھوں نے ایک سے زیادہ شراکت داروں ، مردوں کے ساتھ ، یا غیروں کے ساتھ جنسی تعلقات رکھنے والے غیر محفوظ جنسی تعلقات رکھے ہیں

  • وہ لوگ جو پیسے یا منشیات کے لئے جنسی تعلقات رکھتے ہیں

  • وہ لوگ جو منشیات یا اسٹیرائڈز لگاتے ہیں ، یا جو اپنے انجیکشن سامان کو دوسروں کے ساتھ بانٹتے ہیں

  • وہ لوگ جن کو ہیپاٹائٹس ، تپ دق ، یا جنسی بیماری سے مبتلا کیا گیا ہے (STD)

  • ایسے افراد جن کے ساتھ غیر محفوظ جنسی تعلقات تھے جن کے پاس مندرجہ بالا خطرہ عوامل ہوسکتے ہیں

  • وہ لوگ جن کے ایک سے زیادہ جنسی شراکت دار ہیں اور وہ کسی بھی ساتھی کے ساتھ غیر محفوظ جنسی تعلقات رکھتے ہیں

  • اگر آپ حاملہ ہیں یا حاملہ ہونے کا ارادہ رکھتے ہیں تو آپ کو یہ امتحان بھی مل سکتا ہے۔

کچھ لوگ جو زیادہ خطرہ والے گروپ میں نہیں ہیں صرف اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ انھیں ایچ آئی وی نہیں ہے اس کی جانچ پڑتال کا انتخاب کرتے ہیں۔

rapid antibody test hiv
rapid antibody test hiv

میں اس ٹیسٹ کے ساتھ ساتھ اور کون سے ٹیسٹ کرسکتا ہوں؟

آپ کا ہیلتھ کیئر فراہم کرنے والا دوسرے ایس ٹی ڈیز کے ل tests ٹیسٹ کا بھی حکم دے سکتا ہے۔ اگر تیز ایچ آئی وی ٹیسٹ کے نتائج مثبت ہیں تو ، آپ کا فراہم کنندہ نتائج کی تصدیق کے لئے ایک اور ٹیسٹ کا حکم دے گا۔

میرے امتحان کے نتائج کا کیا مطلب ہے؟

ٹیسٹ کے نتائج آپ کی عمر ، صنف ، صحت کی تاریخ ، ٹیسٹ کے لئے استعمال ہونے والے طریقہ اور دیگر چیزوں کے لحاظ سے مختلف ہو سکتے ہیں۔ آپ کے ٹیسٹ کے نتائج کا مطلب یہ نہیں ہوسکتا ہے کہ آپ کو پریشانی ہو۔ اپنے صحت کی دیکھ بھال کرنے والے سے پوچھیں کہ آپ کے ٹیسٹ کے نتائج آپ کے لئے کیا معنی رکھتے ہیں۔

اگر ایچ آئی وی انفیکشن کے خلاف آپ کے مدافعتی نظام نے پیدا کیا ہے اس میں انٹی باڈیز کا پتہ لگانے پر ایچ آئی وی کے رنگ تبدیل کرنے کے rapid antibody test hiv تیزی سے ٹیسٹ۔

rapid antibody test hiv

عام نتائج منفی ہیں۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ کوئی اینٹی باڈیاں نہیں ملی ہیں اور یہ بھی کہ آپ کو ایچ آئی وی سے متاثر نہیں ہوسکتا ہے۔ زیادہ تر لوگ جو ایچ آئی وی سے متاثر ہو جاتے ہیں وہ 2 ماہ کے اندر وائرس سے اینٹی باڈیز تیار کریں گے۔ اس وقت کے دوران ، آپ کو ایچ آئی وی ہوسکتا ہے لیکن اس ٹیسٹ سے اس کا پتہ نہیں چل سکتا ہے۔ اگر آپ کے نتائج منفی ہیں تو آپ اپنے ممکنہ نمائش کے 3 ماہ بعد ٹیسٹ دوبارہ کر سکتے ہیں۔

مثبت نتیجہ کا مطلب یہ ہے کہ ایچ آئی وی اینٹی باڈیز مل گئیں اور یہ کہ آپ کو ایچ آئی وی ہوسکتا ہے۔

آپ کو غلط – مثبت نتیجہ مل سکتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ کے امتحان میں ایک خرابی تھی۔

یہ ٹیسٹ کیسے کیا جاتا ہے؟ rapid antibody test hiv

ریپڈ ایچ آئی وی جانچ خون یا تھوک کے نمونوں سے کی جاتی ہے۔ خون کے نمونے کے ل a ، آپ کے بازو یا ہاتھ میں رگ سے خون نکالنے کے لئے انجکشن کا استعمال کیا جاتا ہے۔ تھوک کے نمونے کے ل your ، آپ کا صحت فراہم کرنے والا آپ کے مسوڑوں کے خلاف ایک خاص جھاڑو ڈالے گا۔

کیا اس امتحان سے کوئی خطرہ لاحق ہے؟ rapid antibody test hiv

انجکشن کے ساتھ خون کے ٹیسٹ کروانے سے کچھ خطرات ہوتے ہیں۔ ان میں خون بہنا ، انفیکشن ، چوٹ ، اور ہلکے سر کا احساس شامل ہے۔ جب انجکشن آپ کے بازو یا ہاتھ کو چک جاتی ہے تو ، آپ کو ہلکا سا ڈنک یا درد محسوس ہوسکتا ہے۔ اس کے بعد ، سائٹ زخم ہو سکتی ہے۔

میرے ٹیسٹ کے نتائج پر کیا اثر پڑ سکتا ہے؟ rapid antibody test hiv

ایچ آئی وی سے متاثر ہونے کے فورا بعد ہی ٹیسٹ کروانا آپ کو غلط اور منفی نتیجہ دے سکتا ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ کے امتحان میں ایک خرابی تھی۔

rapid antibody test hiv

میں اس امتحان کے لئے کس طرح تیار ہوں؟

آپ کو اس امتحان کے ل prepare تیاری کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ یقینی بنائیں کہ آپ کا صحت فراہم کرنے والا ان تمام ادویات ، جڑی بوٹیاں ، وٹامنز ، اور سپلیمنٹ کے بارے میں جانتا ہے جو آپ لے رہے ہیں۔ اس میں ایسی دوائیں شامل ہیں جن کو نسخے کی ضرورت نہیں ہے اور کوئی غیر قانونی دوائی جو آپ استعمال کرسکتے ہیں۔

rapid antibody test hiv

طبی جائزہ لینے والے:

  • فریزر ، ماریانا ، ایم ایس این ، آر این
  • ہلڈیمین – اینگلٹ ، چاڈ ، ایم ڈی

ٹیسٹ کی قسمیں

ریپڈ (دیکھ بھال): اینٹی باڈیز کا پتہ لگاتا ہے – انفیکشن کے تین سے چار ہفتوں کے بعد ، تیز رفتار نتیجہ

ابتدائی (NAAT / RNA): ایک ہفتے کے نتیجے میں ، انفیکشن کے سات سے 14 دن بعد وائرس کا پتہ لگاتا ہے

معیاری: اینٹی باڈیز کا پتہ لگاتا ہے انفیکشن کے تین سے چار ہفتوں کے بعد ، ایک ہفتے کا نتیجہ

ریپڈ ایچ آئ وی ٹیسٹ معمول کی جانچ اور / یا اگر آپ نتائج کے ل several کئی دن انتظار نہیں کرنا چاہتے تو مفید ہے۔ ریپڈ ایچ آئ وی ٹیسٹ خون میں ایچ آئی وی اینٹی باڈیز کا پتہ لگاتا ہے۔ زیادہ تر لڑکے (تقریبا 90٪) انفیکشن کے تین سے چار ہفتوں کے بعد کافی HIV اینٹی باڈیز تیار کریں گے۔ ریپڈ ایچ آئ وی ٹیسٹ آپ کو چند منٹ میں نتیجہ فراہم کرتا ہے ، نتائج کے لئے ایک ہفتہ انتظار کرنے کے دباؤ کو ختم کرتا ہے۔ ریپڈ ٹیسٹ آپ کے خون کی نمونہ استعمال کرتا ہے جو آپ کی انگلی کو لینس سے ڈنڈے مارنے کے بعد لیا جاتا ہے اور پھر اس میں سے کچھ خون کو پلاسٹک کی باریک ٹیوب میں کھینچ جاتا ہے۔ ریپڈ ٹیسٹ ایک معیاری ایچ آئی وی ٹیسٹ کی طرح ہی درست ہے۔ اگر آپ منفی جانچتے ہیں تو پھر آپ کو مزید کسی ٹیسٹ کی ضرورت نہیں ہے۔ اگر آپ مثبت ہیں ، تو آپ کو نمونہ کا استعمال کرتے ہوئے مزید بلڈ ٹیسٹ کی ضرورت ہوگی جو لیبارٹری میں بھیجنے کی ضرورت ہے۔

rapid antibody test hiv

ابتدائی ایچ آئ وی ٹیسٹ مفید ہے اگر آپ کے پاس حالیہ رسک کا واقعہ ہو (کسی ایسے شخص کے ساتھ کنڈوم کے بغیر مقعد جنسی جس کی حیثیت مختلف یا نامعلوم تھی) یا ایچ آئی وی کا معروف نمائش ہو۔ ابتدائی ٹیسٹ ونڈو کی مدت (جس وقت آپ کو ٹیسٹ کروانے سے پہلے انتظار کرنا پڑتا ہے) کو صرف سات سے 14 دن تک کم کردیتا ہے۔ یہ ٹیسٹ آپ کے بازو سے خون کے نمونے پر لیا جاتا ہے ، جیسے ایک معیاری ٹیسٹ کی طرح۔ ابتدائی ایچ آئ وی ٹیسٹ اصل ایچ آئی وی وائرس کی تلاش کرتا ہے ، وائرس کے جواب میں پیدا ہونے والے اینٹی باڈیز نہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ ٹیسٹ اس بات کا پتہ لگاسکتا ہے کہ جب آپ اینٹی باڈی ٹیسٹ کے ونڈو پیریڈ میں ہوں تب بھی آپ انفیکشن میں ہیں۔

rapid antibody test hiv

معیاری ایچ آئی وی ٹیسٹ معمول کی جانچ کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے یا جب ریپڈ ایچ آئی وی ٹیسٹ دستیاب نہیں ہوتا ہے۔ معیاری ایچ آئ وی ٹیسٹ خون میں ایچ آئی وی اینٹی باڈیز کا پتہ لگاتا ہے۔ ریپڈ ٹیسٹ کی طرح ، زیادہ تر لڑکے (تقریبا٪ 90٪) انفیکشن کے تین سے چار ہفتوں کے دوران کافی ایچ آئی وی اینٹی باڈیوں کا پتہ لگائیں گے۔ بڑا فرق یہ ہے کہ یہ رگ سے نکلے ہوئے خون سے ہوتا ہے۔ خون ایک لیب میں بھیجا جاتا ہے اور اس کے نتیجے کے ل you آپ کو پانچ دن تک انتظار کرنا پڑے گا۔ اگر یہ منفی ہے تو پھر آپ کو مزید ٹیسٹ کی ضرورت نہیں ہے۔ اگر نتیجہ مثبت ہے تو ، تصدیق کے ل you آپ کو ایک اور امتحان کی ضرورت ہوگی۔

“ونڈو پیریوڈ” کے بارے میں

جب سے ایچ آئی وی وائرس جسم میں داخل ہوتا ہے ، اس وقت سے مدافعتی نظام کے لئے کافی وقت لگ جاتا ہے کہ ریپڈ یا معیاری ایچ آئی وی ٹیسٹ کے ذریعے مناسب ایچ آئی وی اینٹی باڈیوں کی پیمائش کی جاسکے ۔ ریپڈ یا معیاری ایچ آئی وی ٹیسٹ کے ذریعہ جسم کو ایچ آئی وی اینٹی باڈیز تیار کرنے کے ل become وقت کی مدت کو ونڈو پیریڈ کہا جاتا ہے۔ اس وقت برٹش کولمبیا میں زیرانتظام ایچ آئی وی ٹیسٹوں میں ونڈو کا دورانیہ ہوتا ہے جو دس سے 12 دن (ابتدائی ایچ آئ وی ٹیسٹ ) اور تین ماہ ( ریپڈ اور معیاری ٹیسٹ) کے درمیان رہ سکتا ہے۔

rapid antibody test hiv

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Translate »