fbpx

rapid antibody test pakistan 100% Result

rapid antibody test pakistan

کوویڈ ۔19 اینٹی باڈی بلڈ ٹیسٹ

اینٹی سارس COV-2 اینٹی باڈیز یا سیدھے COVID-19 اینٹی باڈی کوویس 19 کی تشخیص کے لئے ایک سیرولوجی پر مبنی اینٹی باڈی جانچ کی تکنیک کی جانچ کر رہی ہے۔

فوائد:

  • اس کا پتہ لگانے کا ایک قابل اعتماد طریقہ جس سے پہلے مریض کوویڈ 19 میں مبتلا تھا
  • ٹیسٹ ایف ڈی اے کی منظور شدہ کٹس کے ساتھ مکمل طور پر خودکار ای سی ایل ٹکنالوجی پر کیا جاتا ہے
  • ٹیسٹ نمونے شیفہ لیب کلیکشن پوائنٹس پر بھی جمع کیے جاسکتے ہیں

ٹیسٹ چارجز:  PKR 1،500 / –

rapid antibody test pakistan
rapid antibody test pakistan

رپورٹنگ کا وقت:  نمونہ حاصل کرنے کے 3 گھنٹے کے اندر

ہر ایک کی حفاظت کے ل your اپنے ہاؤس کیپرز اور مددگاروں کی آزمائش کروائیں۔ محفوظ ملازمت کے ماحول کو یقینی بنانے کے ل your اپنے ملازمین کی جانچ کروائیں۔

نمونہ مجموعہ:  ہوم اینڈ آفس نمونہ جمع کرنے کے لئے ، براہ کرم کال کریں: 051-8464646 ، 051-111 274 432 ، خدمت شیفا لیب کلیکشن پوائنٹس پر بھی دستیاب ہے۔

اعلان دستبرداری: COVID-19 بیماریوں کو مسترد کرنے یا اس کی تصدیق کرنے کے لئے COVID-19 بیماریوں کو مسترد کرنے یا اس کی تصدیق کرنے کے لئے اینٹی باڈی ٹیسٹ کا مکمل طور پر استعمال نہیں کیا جانا چاہئے.

گلف نیوز: آئی ایس ٹی او سی پاکستان میں کوویڈ 19 سے لڑنے میں مدد کرتا ہے

گلف نیوز ، جو متحدہ عرب امارات کا سب سے زیادہ فروخت ہونے والا انگریزی اخبار ہے ، اس بارے میں لکھتا ہے کہ آئی ایس ٹی او سی موبائل تشخیصی حل پاکستان کو کوڈ 19 وبائی بیماری (8 اپریل 2020) سے لڑنے میں کس طرح مدد کرتا ہے ۔

پاکستانی صحت کی دیکھ بھال کرنے والی کمپنی انوویٹیو ہیلتھ کیئر سسٹمز (IHS) نے کورونا وائرس کی جانچ کو موثر اور ڈیجیٹل بنانے کے لئے فنلینڈ کی کمپنی آئی ایس ٹی او سی سے ڈیجیٹل ٹیسٹ کٹس حاصل کی ہیں۔ آئی ایچ ایس نے اس سے پہلے ہی آئی ایس ٹی او سی کے ساتھ تعاون کیا ہے ، 2018 میں ملیریا ، ڈینگی اور ہیپاٹائٹس جیسے دیگر متعدی امراض کے خلاف لڑتے ہوئے۔

IHS کے بانی اور سی ای او عمیر اعظم نے مضمون میں آئی ایس ٹی او سی حل کے فوائد کا خلاصہ کیا ہے۔ "آئی ایس ٹی او سی آئی ڈی اے موبائل تشخیصی پلیٹ فارم اینٹی باڈیز کا پتہ لگاسکتا ہے اور ڈیجیٹل تجزیہ فراہم کرسکتا ہے۔ یہ تشخیص ، موبائل ٹکنالوجی اور کلاؤڈ کمپیوٹنگ کو ایک پلیٹ فارم میں ضم کرتا ہے۔ یہ بنیادی طور پر آپ کے اسمارٹ فون کو ایک ورچوئل لیب میں بدل دیتا ہے جہاں نتائج دکھائے جاتے ہیں ، تیز ، آسان اور عین مطابق تشخیص پیش کرتے ہیں ، جس سے فوری عمل اور علاج معالجہ ہوتا ہے۔ سب سے بڑا فائدہ یہ ہے کہ وہ جغرافیائی نقشہ سازی کے ساتھ ایک ڈیجیٹائزڈ تشخیصی اعداد و شمار تیار کرتا ہے جو نگرانی اور پھیلنے کو کنٹرول کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔

آئی ایچ ایس کے ڈائریکٹر ڈاکٹر ضیاء اعظم نے مضمون میں وضاحت کی ہے کہ کوویڈ ۔19 کے لئے تیز رفتار ٹیسٹ کٹ بلڈ شوگر ٹیسٹوں کے مقابلے میں اسی طرح کام کرتا ہے ، مریضوں کے انگوٹھوں پر ایک پنپریک کا استعمال کرتے ہوئے ، اور یہ کہ نتائج چند منٹ میں حاصل کیے جاسکتے ہیں۔ انہوں نے کہا ہے کہ ٹیسٹ کٹس وقت کی بچت اور براہ راست رابطے کو کم کرنے میں مدد کرسکتی ہیں کیونکہ ایک گاؤں ، شہر یا شہر میں قائم صرف ایک کاؤنٹر سیکڑوں کی جانچ کرسکتا ہے ۔ ہم مریضوں کو اسپتالوں میں مدعو کرنے کے بجائے ، عوام میں ٹیسٹ لے رہے ہیں۔

 

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Translate »