fbpx
سوشل میڈیا

tafsir ahlam | ابن سرین تفسیر الاحلام کے خوابوں کی ترجمانی

ابن سرین تفسیر الاحلام کے خوابوں کی ترجمانی | tafsir ahlam

tafsir ahlam | تفسیر الاحلام

خواب ایک فطری مظاہر میں سے ایک ہے جو ہر ایک کے ساتھ ہوتا ہے ، وہ صرف لوگوں تک ہی محدود ہوتے ہیں نہ کہ دوسروں تک ، اور جنسی یا عمر میں فرق نہیں کرتے ہیں اور خواب دیکھنا ان خیالیوں کا ایک گروہ ہوتا ہے جسے لوگ نیند کے دوران دیکھتے ہیں۔

اس مضمون میں ، ہم ایک خواب کی تعریف ، خوابوں کی نفسیات ، اور خوابوں کی تعبیر کے بارے میں بات کریں گے ، یا جس کو تفسیر الاحلام کے نام سے جانا جاتا ہے ، وہ ایک ایسی اہم علوم ہے جس میں مغرب اور مشرق کے علماء ، ماضی اور حال میں دلچسپی رکھتے ہیں۔

خواب کی تعریف اور خوابوں کی نفسیات کی پوزیشن

• خواب کچھ خیالی چیزیں ہیں جو انسان نیند کے دوران دیکھتا ہے۔
 ماہرین نفسیات کا کہنا ہے کہ خواب ایک شخص کی کچھ دیدہ خواہشات کا اظہار ہوتا ہے جس کا حقیقت میں اظہار کرنا مشکل ہوتا ہے ، اور جو منطق اور استدلال سے ہمیشہ دور رہتا ہے۔
dreams خوابوں کا مطالعہ قدیم زمانے سے ساری عمر کے دوران ہی سمرانی تہذیب سے شروع ہوا تھا ، جس نے پتھروں پر خوابوں کے کچھ آثار تراشے تھے ، اسی طرح یونانی تہذیب اور یونانی تہذیب ، جو انسانوں کو پیغام پہنچانے کے لئے خوابوں کو خدا کا تحفہ سمجھتے تھے۔
خواب تشریح۔تفسیر الاحلام

tafsir ahlam | تفسیر الاحلام

خوابوں کی ترجمانی ایک سائنس ہے جو خوابوں کا مطالعہ کرنے اور ان کے معانی بیان کرنے پر مبنی ہے۔
مسلمانوں کے لئے ، خوابوں کی وضاحت کی جا سکتی ہے جو "نظارے” ہیں اور مسلمان خوابوں کو دو حصوں میں بانٹتے ہیں:
خواب: وہ خدا کے حقیقی نظارے ہیں۔

باقاعدہ خواب شیطان کے نظارے ہوتے ہیں ، اور یہ ایماندارانہ نظارے صرف اس شخص کے لئے پیغامات ہیں جس کا آپ نے خواب دیکھا ہے ، اور وہ اکثر اوقات سچ بھی ہوسکتے ہیں۔

کچھ سائنس دان اور محققین خوابوں اور کتابوں کی ترجمانی کرنے کے لئے سائنس تیار کر سکے ہیں جو لوگوں کو خوابوں کی تعبیر دیتے ہیں جن کے بارے میں وہ خواب دیکھ سکتے ہیں۔
خوابوں کی تعبیر میں دلچسپی لینے والے سب سے مشہور مسلم اسکالروں میں ایک مشہور ترجمان ، "محمد ابن سیرین” ، ابن خلدون اور ابن عربی بھی ہیں۔


ان سائنس دانوں نے خوابوں کا تجزیہ اور تقسیم کیا اور ان کے اسباب اور ذرائع کو جانتے ہیں۔
West مغرب میں انہوں نے حال ہی میں خوابوں کی تعبیر میں دلچسپی لی ، اور وہ لوگ جو "سگمنڈ فرائیڈ” میں دلچسپی رکھتے تھے وہ سب سے پہلے خوابوں کی ترجمانی کو نفسیات ، اور "انفرادی بالغوں” کے ساتھ "کارل جنگ” سے جوڑتے تھے۔

خواب تفسیر الاحلام کی ترجمانی کی سائنس خوابوں کی علامتوں کا تجزیہ کرنے اور اس سیاق و سباق کا مطالعہ کرنے کی سائنس ہے جس میں اس علامت کو خواب کے پیچھے ہونے والا پیغام معلوم ہوتا نظر آیا۔

خوابوں کی مختلف قسمیں اور ان میں فرق
خوابوں کو تین حصوں میں تقسیم کیا گیا ہے ، جو ہم آپ کو تفصیل سے بتائیں گے ، یعنی:
• وحی: وحی کو ایک حقیقی خواب سمجھا جاتا ہے اور یہ ہمیشہ فجر کے وقت کی طرح مبارک وقت میں ہوتا ہے ، اور یہ حقیقت سے بہت ملتا جلتا ہے اور اکثر اچھ ofے معاملے میں ہوتا ہے ، اور یہ ممکن ہے کہ کوئی شخص رسول خدا صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو دیکھے ، اور یہ ایک حقیقی وژن ہے۔

خوابوں کا خواب: یہ وہ خواب ہے جو ایک ڈراؤنے خواب پر مشتمل ہوتا ہے ، جس میں شیطان وہ ہوتا ہے جس نے اسے خوابوں کے لئے باندھا ، اور یہ ممکن ہے کہ خواب دیکھنے والے کو اپنے رب کی نافرمانی کرنے کا حکم دیا گیا ہو ، اور اس طرح کے خوابوں کی وضاحت نہیں کی گئی ہے ، اور خواب دیکھنے والے کو ملعون شیطان سے خدا کی پناہ مانگنا چاہئے اور کسی کو خواب دیکھنا نہیں ہے۔ جاگنے کے بعد۔
• خواب: یہ سب سے زیادہ عام اقسام میں سے ایک ہے جہاں اسے اوچیتن نے بنا ہوا ہے ، اور یہ خواب اس بات کا ثبوت ہیں کہ فرد کے ذہن اور اس کی ہر چیز پر قبضہ کرتا ہے ، اور اس معاملے میں ماہر نفسیات اس شخص کی نفسیاتی حالت پر خواب کی تعبیر پر منحصر ہوتے ہیں۔

ابن سیرین کے کچھ معروف اور وسیع خوابوں کی ترجمانی

کچھ ایسی چیزیں ہیں جن کے بارے میں بہت سارے لوگ خواب دیکھتے ہیں اور خاص طور پر عربوں میں ، وہ بڑے پیمانے پر پھیلتے ہیں ، لہذا ہم ان چیزوں کی ان کی مختصر وضاحت کے ساتھ فہرست بنائیں گے جیسا کہ ابن سیرین سے آیا ہے ، جیسے:
درختوں کا خواب دیکھنا: ابن سیرین کہتے ہیں ، درختوں کو خواب میں دیکھنا اس عظیم خوبی کی نشاندہی کرتا ہے جو دیکھنے والے سے ہے اور ان پر چڑھنے کی صورت میں یہ خوش قسمتی کی نشاندہی کرتی ہے ، لیکن کٹے ہوئے درختوں کا خواب ایک بہت بڑا مالی نقصان کی طرف اشارہ کرتا ہے جو دیکھنے والے کو پریشان کرے گا۔

سورج: اگر کسی خواب میں سورج چمک رہا ہے تو یہ دیکھنے والے کے ل a ایک بڑی خوشی کی نشاندہی کرتا ہے ، لیکن اگر سورج غروب آفتاب کے وقت تھا تو ، یہ میرے لئے ایک انتباہ ہے کہ اس کا قریبی بندہ اس کے ساتھ دھوکہ دے گا۔

پھولوں کا گلدستہ: ابن سیرین نے ذکر کیا ، اگر کوئی شخص اپنے خواب میں دیکھتا ہے کہ وہ پھول جمع کرتا ہے تو ، یہ ایک برا خواب ہے جو مستقبل میں اس شخص کی ناکامی کی نشاندہی کرتا ہے۔ لیکن اگر خواب یہ ہے کہ آپ کسی اور شخص سے پھول لیتے ہیں تو ، یہ اس اچھ ofی کا ثبوت ہے جو دیکھنے والے کو آنے والا ہے۔

برف کا خواب: برف کا خواب اچھائی اور رزق کا اشارہ ہے ۔اگر کوئی شخص بیمار ہوتا ہے تو ، اس کی جلد صحت یابی کا اشارہ کرتا ہے ، خدا نے چاہا ، لیکن اگر کوئی شخص برف گرنے کا خواب دیکھتا ہے تو ، اس سے یہ معلوم ہوتا ہے کہ میرے بعد کسی دشمن کا وجود اس سے لیا جائے گا۔
سانپ کا خواب: سانپ کا خواب اس دشمنی کی علامت ہے جو والدین کو متاثر کرے گا اور اکثر شوہروں یا بچوں کے مابین ہوتا ہے ، کیونکہ یہ میرے پیچھے پڑوسی کے وجود کی علامت ہے جو اس سے حسد کرتا ہے۔
نئی چیزوں کا خواب دیکھنا: جو بھی نئی چیزوں یا روشن چیزوں کا خواب دیکھتا ہے وہ اس سے بہت سارے خوشگوار واقعات کی نشاندہی کرتا ہے جو میرے پیچھے رونما ہونگے اور خوش کن خبروں کو جو وہ سنیں گے۔
برا واقعات کا خواب: خواب میں خراب چیزیں برا واقعات کی نشاندہی کرتی ہیں جو واقعتا actually پیش آئیں گی۔
a خواب میں موت: کسی شخص کی خوش قسمتی اور لمبی عمر کی نشاندہی کرتی ہے۔
قتل کا خواب: خواب میں قتل ایک شخص کے استحکام اور سلامتی کی نشاندہی کرتا ہے۔
زراعت اور پھلوں کے خواب دیکھنا: افسوسناک چیزوں کی بھیڑ کی نشاندہی کرتا ہے۔
ہتھیار کا خواب دیکھنا: ہتھیار کا خواب دیکھنا لوگوں میں دھوکہ دہی اور فرقہ واریت کی علامت ہے۔
ts پالتو جانوروں کا خواب دیکھنا: میرے بعد آنے والی اچھی اور خوشخبری کی نشاندہی کرتا ہے۔
شکاریوں کا خواب: شکاری اور جنگلی جانوروں کا خواب اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ مجھ پر برا کام ہوا ہے۔

مچھلی کا خواب: مچھلی کا ایک شخص کا خواب اس عظیم دولت کا ثبوت ہے جو دیکھنے والوں کو ملتا ہے۔
ماہرین نفسیات کے نقطہ نظر سے خوابوں کی تفسیر تفسیر الاحلام
dreams خوابوں کی تفسیر تفسیر الاحلام انسان کی نیند کے دوران ہونے والی بہت ساری خیالیوں کا تجزیہ ہے ، ان میں سے کچھ واضح اور عیاں ہیں ، اور ان میں سے کچھ نا امید ہیں جن کی ترجمانی ضروری ہے۔
خدا کی طرف سے خواب دیکھنے کا خواب ہوسکتا ہے جو کسی کے بارے میں تبلیغ کرے جو کسی چیز کا خواب دیکھتا ہے یا اسے کسی چیز سے متنبہ کرتا ہے۔
• ماہرین نفسیات کہتے ہیں کہ خواب ایک شخص کو صحت کے نقطہ نظر سے فائدہ اٹھاتے ہیں ، کیونکہ یہ ذہن کو تجدید کرنے ، اس کو زندہ کرنے اور نیند کے دوران سستی اور سستی سے دور رکھنے کا کام کرتا ہے۔
• ماہرین نفسیات کی وضاحت ہے کہ خواب خواب دیکھنے والے کے آئینے کی طرح ہوتے ہیں جب آپ پڑھتے ہیں کہ اوچیتن میں کیا ہے۔
s خواب آتے ہیں

tafsir ahlam | تفسیر الاحلام | Arabic

يفسر ابن سارين أحلام تفسير الأحلام

تفسير الأحلام تفسیر الاحلام

الأحلام هي إحدى الظواهر الطبيعية التي تحدث للجميع ، فهي تقتصر على الناس وليس على الآخرين ، ولا يوجد فرق في الجنس أو العمر والحلم هو مجموعة من الأفكار التي انظر أثناء النوم.

سنتحدث في هذا المقال عن تعريف الحلم وعلم نفس الأحلام وتفسير الأحلام ، أو ما يُعرف بتفسير الأحلام ، وهو علم مهم فيه علماء الغرب والشرق. ، مهتم في الماضي والحاضر.

تعريف الحلم وموقع علم النفس الحلم

* الأحلام هي بعض الأشياء الخيالية التي يراها الشخص أثناء النوم.
يقول علماء النفس أن الحلم هو تعبير عن رغبات معينة للشخص يصعب التعبير عنها في الواقع ، وهي دائمًا بعيدة عن المنطق والمنطق.
تعود دراسة الأحلام إلى العصور القديمة على مر العصور ، من الحضارة السومرية ، التي نحتت بعض آثار الأحلام على الصخور ، بالإضافة إلى الحضارة اليونانية والحضارة اليونانية ، التي أعطت الأحلام كهدية من الله لتوصيل رسالة إلى البشر. فهمت
تفسير الأحلام تفسير الأحلام

تفسير الأحلام تفسیر الاحلام

تفسير الأحلام هو علم يقوم على دراسة الأحلام وتفسير معانيها.
بالنسبة للمسلمين ، يمكن تعريف الأحلام على أنها "رؤى” ويقسم المسلمون الأحلام إلى قسمين:
الحلم: هم رؤى حقيقية لله.

الأحلام العادية هي رؤى شيطانية ، وهذه الرؤى الصادقة هي رسائل فقط للشخص الذي حلمت به ، ويمكن أن تتحقق في كثير من الأحيان.

طور بعض العلماء والباحثين علمًا لتفسير الأحلام والكتب التي تمنح الناس تفسير الأحلام التي يمكنهم أن يحلموا بها.
ومن أشهر العلماء المسلمين المهتمين بتفسير الأحلام مترجم معروف هو محمد بن سيرين وابن خلدون وابن عربي.

العلماء يحلل هؤلاء العلماء الأحلام ويوزعونها ويعرفون أسبابها ومصادرها.
في الغرب ، أصبح مهتمًا مؤخرًا بتفسير الأحلام ، وأولئك المهتمون بـ "سيجموند فرويد” ربط تفسير الأحلام أولاً بعلم النفس ، و "الأفراد الكبار” مع "كارل يونج”. كانوا

الأحلام علم تفسير تفسير الأحلام هو علم تحليل رموز الأحلام ودراسة السياق الذي بدا فيه أن هذا الرمز يعرف الرسالة وراء الحلم.

أنواع الأحلام المختلفة واختلافاتها
تنقسم الأحلام إلى ثلاثة أجزاء ، سنخبرك بالتفصيل ، وهي:
• الوحي: يعتبر الوحي حلمًا حقيقيًا ويحدث دائمًا في الوقت المبارك مثل وقت الفجر ، وهو مشابه جدًا للواقع وغالبًا ما يحدث في حالة الخير ، ومن المحتمل أن يكون المرسل رسولًا. انظر إلى الله ، وهذه رؤية حقيقية.

أحلام الأحلام: هذا حلم يتكون من كابوس ، حيث الشيطان هو الذي ربطه للأحلام ، ومن الممكن أن يأمر الحالم بعصيان ربه. ومثل هذه الأحلام ليست موضحة ، ويجب على الحالم أن يلجأ إلى الله من الشيطان الرجيم ، ولا ينبغي لأحد أن يحلم. بعد الاستيقاظ من النوم
• الأحلام: هذا هو أحد أكثر الأنواع شيوعًا حيث يتم إنشاؤه من قبل اللاوعي ، وهذه الأحلام هي دليل على أنها تجذب العقل وكل شيء بالنسبة للفرد ، وفي هذه الحالة يكون الطبيب النفسي تعتمد الحالة النفسية للشخص على تفسير الحلم.
مترجم لبعض أحلام ابن سيرين المعروفة والشاملة

هناك بعض الأشياء التي يحلم بها الكثير من الناس ، وخاصة بين العرب ، فهي منتشرة على نطاق واسع ، لذا سنذكرها مع شرح موجز لها كما يأتي من ابن سيرين ، مثل:
الحلم بالأشجار: يقول ابن سيرين إن الحلم بالأشجار يدل على الفضيلة العظيمة التي تعود على الناظر وعند تسلقها يدل على حسن الحظ ، لكن حلم قطع الأشجار كثير. يشير إلى خسارة مالية كبيرة من شأنها أن تزعج المشاهد.

شمس الشمس: إذا كانت الشمس مشرقة في المنام ، فهذا يدل على فرح كبير للناظر ، ولكن إذا كانت الشمس عند غروب الشمس ، فهذا تحذير لي أن خادمه المقرب معه. سوف يغش

الزهور باقة زهور: ذكر ابن سيرين أنه إذا رأى المرء في حلمه أنه يجمع الزهور فهو حلم سيئ يشير إلى فشل ذلك الشخص في المستقبل. ولكن إذا كان الحلم هو أن تأخذ زهورًا من شخص آخر ، فهذا دليل على الخير الذي سيأتي إلى الناظر.

tafsir ahlam

الحلم بالثلج: الحلم بالثلج دلالة على الخير والرزق ، إذا كان الشخص مريضا فهو علامة على تعافيه السريع إن شاء الله ، ولكن إذا كان الشخص يحلم بثلوج تتساقط ، يبدو أن وجود عدو بعدي سينزع عنه.
حلم الثعبان: حلم الثعبان رمز للعداء سيؤثر على الوالدين وغالبا ما بين الأزواج أو الأطفال ، لأنه علامة على وجود جار خلفي غيور منه.
جديد الحلم بأشياء جديدة: أي شخص يحلم بأشياء جديدة أو أشياء مشرقة يشير إلى العديد من الأحداث السعيدة.

tafsir ahlam

Tags

متعلقہ خبریں

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Translate »
Close
Close