fbpx

زونگ 4جی نے ٹک ٹاک بنڈل متعارف کرا دیا

اسلام آباد(پ ر)ملک کی معروف ٹیلی کام کمپنی زونگ 4 جی نے اپنی بے مثال ڈیجیٹل تجربہ فراہم کرنے کی روش کو برقرار رکھتے ہوئے ٹیکنالوجی کے متوالے نوجوانوں کیلئے ٹک ٹاک بنڈل متعارف کرا یا ہے۔ اپنے قابل قدر صارفین کی وقت کے ساتھ بدلتی ضروریات کے پیش نظر ان کو عالمی معیار کی خدمات کی فراہمی کو یقینی بنانا مقصد اولین ہے۔

دنیا بھر میں ٹک ٹاک کے چرچے کو دیکھتے ہوئے زونگ 4جی نے ٹک ٹاک ایپ کے ساتھ شراکت داری کی ہے تا کہ اس کے 37ملین صارفین تک بلا تعطل رسائی حاصل ہو سکے۔ زونگ4 جی کے ٹک ٹاک صارفین اب چلتے پھرتے ٹک ٹاک ویڈیوز بنا اور دیکھ سکتے ہیں۔ہفتہ وار ٹِک ٹاک آفر متعارف کروائی گئی ہے جبکہ صارفین کی بدلتی ضروریات کو ذہن میں رکھتے ہوئے اور اپنے قابل قدر صارفین کے لئے بلا تعطل ڈیجیٹل تجربہ فراہم کیا گیا ہے۔ اپنی کسٹمر سنٹرک اپروچ کے ذریعے ، زونگ 4 جی صارفین کو خدمات اور ایسے حل فراہم کرکے بہترین خدمات فراہم کرنے کے اپنے وعدے کو پورا کر رہی ہے تا کہ ڈیجیٹل طرز زندگی کو فروغ دیا جا سکے۔زونگ 4G صارفین اب 50روپے لوڈ کرنے پر پورے ہفتہ کے لئے 2 جی بی ڈیٹا کے ساتھ ٹِک ٹاک استعمال کرسکتے ہیں۔ صرف 38روپے + ٹیکس میں۔ مزید برآں ، زونگ 4 جی صارفین اب *606#ڈائل کرسکتے ہیں یا بنڈل کو سبسکرائب کرنے کے لئے 6123 پر SUB WTTO بھیج سکتے ہیں۔زونگ کے ترجمان کا کہنا تھا،” ٹک ٹاک آفر کے آغاز کے ساتھ ہی ، ہمارے صارفین پاکستان کے نمبر 1 ڈیٹا نیٹ ورک کے ساتھ چلتے پھرتے ٹِک ٹاک کرسکتے ہیں۔ ہماری کسٹمر سنٹرک اپروچ سے ہمیں جدید ترین اور بہترین درجے کی خدمات اور مصنوعات فراہم کرنے کے اہل بناتی ہے۔

ہمارے ڈیجیٹل کے متوالے صارفین کی ضروریات کو مدنظر رکھتے ہوئے یہ ٹِک ٹاک سروس فراہم کی گئی ہے۔صنعت میں جدت کا باعث بننے والی زونگ 4جی وہ پہلی کمپنی ہے جس نے سماجی رابطوں کے پیکیجز برائے یو ٹیوب، واٹس ایپ اور بہت کچھ معتارف کروایا۔ اب جبکہ دنیا بھر میں ٹک ٹاک 800ملین سے زیادہ صارفین موجود ہیں تونئے دورکے صارفین کی بدلتی ضروریات کے پیش نظر زونگ 4جی نے ویکلی ٹک ٹاک آفر متعارف کرا ئی ہے۔ان جدید آفرز، خدمات اور حل کی فراہمی کیلئے زونگ 4جی ڈیجیٹل خدمات کو ایک نئی جلا بخشنے کی خواہشمند ہے، تاکہ پاکستان کے ڈیجیٹل ایکو سسٹم پر مثبت اثرات مرتب ہو سکیں۔مزید تفصیلات کیلئے ویب سائٹ وزٹ کریںwww.zong.com.pk/internet/tiktok-offer

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Translate »
Close
Close