پاکستان کی تاریخ میں پہلی بار پی ایچ ایف نے پہلی COAS نیشنل انٹر کلب ہاکی چیمپئن شپ 2022 کے انعقاد

بہاولپور :پاکستان کے کھیلوں کی کتاب میں ہاکی ایک قومی کھیل کے طور پر نمایاں ہے۔ جس کی تاریخ سب سے زیادہ سجی ہوئی ہےمگر فی زمانہ ہاکی کا کھیل زوال پذیری کی جانب رواں ہے۔

ہاکی کلچر کو بحال کرنے اور ہاکی کو قومی کھیل کے طور پر آگے بڑھانے کے لیے، پاکستان کی تاریخ میں پہلی بار پی ایچ ایف نے پہلی COAS نیشنل انٹر کلب ہاکی چیمپئن شپ 2022 کے انعقاد کے لیے پہل کی ہے۔
نیشنل ہاکی سٹیڈیم لاہور میں جولائی 2022 کو منعقد کیے جانے والے ایونٹ کا مقصد گراس روٹ لیول یعنی کلب کی سطح پر کھیل کو فروغ دینا ہے

جس سے پاکستان کے دور دراز علاقوں سے ابھرتے ہوئے ٹیلنٹ کو تلاش کرنے میں مدد ملے گی۔ چیمپئن شپ کو چار مرحلوں میں تقسیم کیا گیا ہے

جن میں ضلعی، ڈویژنل، صوبائی اور قومی سطح شامل ہیں۔ فائنل نیشنل راؤنڈ میں کل 10 ٹیمیں حصہ لیں گی جن میں چار ٹیمیں پنجاب، دو ٹیمیں سندھ، دو ٹیمیں کے پی کے، ایک ٹیم بلوچستان اور ایک ٹیم اسلام آباد، آزاد جموں و کشمیر، گلگت بلتستان کی ٹیمیں شامل ہیں۔
چیمپئن شپ کا آغاز پورے پاکستان میں ضلعی سطح پر 72 اضلاع اور 718 کلبوں کے ساتھ ہوا۔ ضلعی سطح کا مرحلہ 25 مئی 2022 کو ضلعی انتظامیہ کے حوصلہ افزا ردعمل کے ساتھ ختم ہوا۔ کئی اضلاع میں غیر فعال میدانوں کو فعال کر دیا گیا۔ ڈویژن لیول کا مرحلہ پورے جوش و جذبے کے ساتھ منعقد ہوا۔ ڈویژن سطح کے مقابلے میں پاکستان بھر سے 28 ڈویژن کے 69 کلبوں نے حصہ لیا۔
صوبائی سطح کا مرحلہ 25 جون سے 03 جولائی 2022 تک شروع ہوگا۔ کل 31 کلب ٹیمیں جن میں پنجاب کی 9 ٹیمیں، 7 کے پی کے، 6 سندھ، 6 ٹیمیں بلوچستان اور 1، اسلام آباد، جی بی اور اے جے کے کی ٹیمیں کوالیفائی کرنے کے لیے مقابلہ کریں گی۔ قومی سطح کی چیمپئن شپ کے لیے۔ میڈیا کے تعاون اور مخیر حضرات کی سرپرستی سے یہ کلب ہاکی کے مجموعی کھیل کے معیار کو بلند کرنے کے لیے مزید کوششیں کریں گے۔ اس طرح گراس روٹ لیول سے زیادہ سے زیادہ کوالیفائیڈ کھلاڑی سامنے آئیں گے۔

اس ایونٹ کے نتیجے میں قومی کھیل کو بحال کرنے میں مدد ملے گی اور ابھرتے ہوئے نوجوان کھلاڑیوں کے اعتماد کو بحال کرنے میں ایک طویل سفر طے کیا جائے گا۔

اک نظر

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button